در دنیای فن آوری و دیجیتال هر روزه لوازم خانگی لوکس و جدیدی به بازار عرضه می شود. یکی از اینها خشک کن لباس هوشمند یا همان رخت آویز هوشمند است. این وسیله برای خشک کردن لباس ها در زمستان بسیار با اهمیت است. استفاده از این نوع رخت آویز ها علاوه بر اتلاف وقت کمتر به طول عمر لباس نیز می افزاید.

البته، هیچ چیز قابل مقایسه با خشک کردن لباس در فضای آزاد و زیر نور آفتاب نیست اما به دلیل اینکه اکثر ما در آپارتمان زندگی می کنیم و دسترسی مستقیم به نور خورشید نداریم بنابراین باید از تکنولوژی هایی که برای خدمت به ما ساخته شده اند، استفاده کنیم.

رخت آویز هوشمند چیست؟

رخت آویز هوشمند یک وسیله کاربردی است که جایگزین بند رخت های سنتی شده است و از آنجایی که در سقف نصب می شود فضایی را اشغال نمی کند و مناسب تمامی آپارتمان نشین هاست.

به این دلیل به آن هوشمند گفته می شود که دارای ریموت کنترل است و تمامی حرکات باز و بسته شدن و شروع فعالیتش با همان ریموت اداره می شود.

پس از اینکه لباس ها روی ریل های فولادی آن قرار داده شدند بازوها به سمت بالا جمع شده  و توسط فن های بسیار قوی که در محفظه رخت آویز تعبیه شده لباس ها در تایم بسیار کوتاهی خشک می شوند. وظیفه اصلی این تکنولوژی، تسریع در عمل خشک کردن لباسها به بهترین شکل ممکن است. برخی از آنها دارای خاصیت میکروب زدایی و ضدعفونی کنندگی هم هستند.



آشنایی با برخی از مزایای رخت آویز هوشمند

◊ یک رخت آویز تاشو هوشمند که به راحتی قابل نصب و حمل و نقل است می تواند نیاز شما را کاملا برطرف کند. این یک خرید کاملا حرفه ای برای تمامی کسانی است که در آپارتمان زندگی می کنند و همچنین کسانی که اجاره نشین هستند.

◊ این نوع خشک کن های لباس مخصوصا برای لباس هایی که ظریف هستند مناسب است؛ زیرا از جمع شدن آنها جلوگیری می کند و اگر بخواهید ملافه یا لباس هایتان سریع خشک شوند مناسب ترین گزینه است.

◊ زمانی که تعداد لباس هایی که باید شسته شوند زیاد هستند اگر از رخت آویزهای معمولی استفاده کنید نمی توانید در یک وعده همه را شستشو دهید. باید اجازه دهید سری اول خشک شود آنها را جمع کنید و مجدد سری بعد را در لباسشویی بریزید. اما درصورت استفاده از رخت آویز هوشمند با توجه به ظرفیت بالای آن میتوانید تعداد لباس زیادی روی آن خشک کنید.

◊ از آنجایی که این رخت آویزها بر روی سقف نصب می شوند، هیچ فضایی از بالک شما را اشغال نمی کنند. ابعاد مختلف این رخت آویزها به شما امکان می دهد تا متناسب با فضای موجود انتخاب کنید. این مورد یک مزیت عالی برای ساختمان هایی است که دارای بالکن کوچک هستند و در نتیجه فضای کمی در اختیار دارند.

◊ در خانواده هایی که بچه کوچک و یا نوزاد دارند و مرتبا لباسها باید شسته، ضدعفونی و خشک شود، این وسیله بسیار کاربردی است.

◊ از آنجایی که بند رخت های معمولی در معرض هوای آزاد قرار دارند و ساعت ها نیاز است که لباس روی آن بماند تا خشک شود، احتمال جذب آلودگی های معلق در هوا بسیار بالاست. برای فرار از این مشکل و حفظ سلامت بیشتر انتخاب رخت آویزهای هوشمند می تواند موثر واقع شود.

یکی از نمونه های برتر این وسیله کاربردی، رخت آویز تولید شده توسط مجموعه درج کالا است که تمامی ویژگی های لازم را با هم دارد. برای آشنایی دقیق تر نگاهی اجمالی به این رخت آویز می کنیم.



آشنایی با رخت آویز هوشمند مجموعه تولیدی درج کالا

◄ این رخت آویز بالکنی دارای دو فن بسیار قوی برای تسریع در روند خشک کردن لباس هاست.

◄ علاوه بر خشک کردن لباس، دو عدد لامپ UV مخصوص استریل و ضد عفونی کردن لباس ها در پکیج تعبیه شده که در حین خشک کردن آنها را کاملا ضدعفونی هم می کند.

◄ مدت زمان لازم برای ضد عفونی کردن و خشک کردن لباس ها نهایتا 10 دقیقه است؛ که این ویژگی می تواند برای شما بسیار مفید و کارساز باشد.

◄ موتور این رخت آویز بسیار پرقدرت است و توان کشش حدود 35 کیلوگرم لباس را به سمت بالا توسط ریموت کنترل دارد.

◄ از آنجایی که این محصول در سقف نصب می شود هیچ فضایی از بالکن شما را اشغال نمی کند.

◄ طول ریل های نگهداری لباس ها قابل تغییر است تا بتوانید از حداکثر فضا استفاده کنید. پس از پهن کردن لباس ها بر روی آن با ریموت کنترل می توانید آن را به سمت بالا جمع کنید تا توسط فن هایی که در داخل دستگاه تعبیه شده است در کوتاه ترین زمان ممکن لباس ها خشک شوند.

◄ یکی دیگر از ویژگی های این محصول منحصر بفرد این است که هوای ایجاد شده توسط فن ها از ایجاد بوی نامطبوع در لباس ها جلوگیری می کند.

◄ این رخت آویز ها در چند رنگ و سایز مختلف تولید می شوند که شما می توانید با توجه به سلیقه و دکوراسیون منزل تان آنچه را که مناسب تر می بینید انتخاب کنید.

◄ رخت آویز هوشمند بالکنی دریم  محصولی کاملا منحصر بفرد است که دارای تائیدیه از موسسه CE و اتحادیه اروپاست. همچنین دارای گواهینامهISO 9001 نیز است.

▪ جمع بندی نهایی

شاید در نگاه اول به نظر برسد که خرید این رخت آویز چندان مقرون به صرفه نیست؛ اما مطمئن باشید که در درازمدت متوجه خواهید شد که خریدی بسیار منطقی کرده اید. هدف ما برجسته کردن محصولات و خدماتی است که ممکن است برای شما جالب باشد.

در کل اگر از تکرار چرخه های معمولی برای خشک کردن لباس هایتان خسته شده اید و مایلید راحتی بیشتر را در کنار سرعت عمل و فناوری روز تجربه کنید؛ یا اینکه فضای کافی و نور خورشید برای خشک کردن بهینه لباس هایتان ندارید، ما به شما رخت آویزهای هوشمند را توصیه می کنیم. این وسیله بسیار سبک و کارآمد است و با گذشت زمان باعث صرفه جویی در هزینه هایتان خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست